zaterdag 16 januari 2016

Trouw corsages

Wij komen al 14 jaar op camping "De Sikkenberg". Er is altijd een vaste groep die elk jaar weer komt. Dit is de Sikkenberg familie. Je leert elkaar in de loop van de tijd kennen en daar sta ik dan ook bekend als degene die altijd creatief bezig is, ook in mijn vakantie.
Op een dag kwam er de vraag van een aanstaand bruidspaar uit de Sikkenberg familie, of ik hun trouw corsages wilde maken. Het moest roze zijn. Ik voelde me zeer vereerd en ging aan de slag om een voorbeeld te maken. Het werden roze harten van vilt, iets opgevuld en met een festonsteek aan elkaar genaaid. Daarop een witte bloem met als hart een roosje, een kante strik erom heen en een zilver kleurig boogje erin om het tot een mooi geheel te maken. Nadat het prototype goed gekeurd was ging ik aan de slag om er zo'n 30 te maken. Voor het bruispaar waren de corsages iets groter met een extra zilver element erin. De bruid wilde geen corsage dragen, bij haar werd deze verwerkt in haar boeket. In de zomervakantie kon ik de doos met corsages overhandigen. Kort na deze vakantie zijn ze getrouwd en waren wij van de partij. De reacties over de corsages waren erg leuk en zoals je op de foto's kunt zien, staat het prachtig.
                                                                                                                         Groetjes, Ariena











1 opmerking:

  1. Leuk! We zien ze bij de familie nog wel eens liggen. Een leuke en mooie herinnering aan een mooie dag.
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen